Dotazy

Uvádíme zde nejčastější dotazy uživatelů software Konkurzy-Insolvece. Pokud by jste zde nanašli odpověď na Váš dotaz, kontaktujte nás prosím prostřednictvím písemného Dotazu nebo nám rovnou zavolejte na naši linku 603 861133.

Je možné si tento software nezávazně vyzkoušet?

Ano, zavolejte nám na naši linku 603 861133 nebo si vyberte sami verzi programu pro vyzkoušení  – verzi START Free 10, kterou si můžete volně sami stáhnout, a nebo vyplňte formulář objednávky zkušebního bezplatné verze PROFI Unlimited Trial / CLOUD 10 Trial, a nainstalujeme Vám zdarma software Konkurzy-Insolvence na Váš počítač, a pomůžeme s jeho nastavením a napojením na Váš účetní systém, případně nastavíme CLOUD variantu kontroly.

Jak funguje hlídání insolvenčního rejstříku - je možná automatická kontrola?

V rámci sledování insolvenčního rejstříku se načtou seznamy Vašich sledovaných subjektů, a jejich identifikace se porovnají s identifikacemi subjektů v insolvenčním rejstříku. Výsledek je pak zobrazen v několika různě detailních reportech.
Kontrolu můžete spouštět buď v ručním režimu nebo zcela automaticky. Automatické hlídání insolvenčního rejstříku se nastavuje buď pomocí plánovače úloh systému Windows nebo se prostřednictvím instalace jako služba systému Windows. V prvním případě můžete spouštět kontrolu v libovolném intervalu, datu nebo času, ve druhém pak proběhne kontrola 1x za 24 hodin. Výsledek si pak prohlédnete buď přímo ve spuštěném programu, nebo jej dostanete do Vašeho emailu s přehledným sumářem, takže výsledek prověření insolvencí zkontrolujete během 2 vteřin pohledem na sumář v emailu. V nastavení programu můžete použít Váš firemní emailový server se šifrováním komunikace SSL. Podrobnější popis nastavení automatického hlídání insolvencí máte k dispozici v popisu automatizace kontroly.

Na jaké účetní systémy jste napojeni? Umíte načítat data ze systému POHODA, HELIOS nebo PREMIER?

Ano, napojení na program POHODA, HELIOS nebo PREMIER jej možné, máme řadu uživatelů i s tímto účetním systémem. Obecně řečeno se můžeme připojit na jakoukoliv databázi, nejste tedy omezováni tím, jestli náš program obsahuje individualizované napojení zrovna na Váš účetní nebo informační systém. Pokud by napojení z jakýchkoliv důvodů možné nebylo, vždy je zde možnost exportovat případně i automatizovaně data z Vašeho systému do XLS nebo XLSX souboru, a subjekty ke kontrole načítat z tohoto souboru.

Jsou identifikace našich kontrolovaných subjektů při kontrole odesílány někam do internetu?

Vaše data jsou při používání varianty APLIKACE zpracovávána pouze na Vašem počítači, a nejsou nikam odesílána, v určitých specifických případech probíhá pouze jejich ověření online dotazem na datové SOAP službě insolvenčního rejstříku nebo registru DPH. Nikdy neposkytujeme Vaše data žádné další osobě, a pokud nám sami neumožníte v rámci případného servisu přístup k Vašim datům, pak se s Vašimi daty nejsme v kontaku. V případě varianty CLOUD jsou Vaše data uložena na zabezpečeném serveru.

Je nějak omezen maximální počet kontrolovaných subjektů?

Můžete kontrolovat 100 nebo více než 100 000 subjektů , vyberte si vhodnou variantu pro Váš počet subjektů a rozhodněte se, zda je pro Vás zajímavější verze APLIKACE nebo CLOUD, a můžete prověřovat Vaše subjekty ještě dnes bez ohledu na jejich počet. Ve zkušební bezplatné licenci START Free 10 můžete načítat 2x 10 subjektů, v CLOUD 10 Trial je k dispozici 10 subjektů, a verze PROFI Unlimited Trial nabízí neomezený počet sledovaných subjektů.

Jakým způsobem provádíte instalaci software a zaškolení?

Nejrychlejším způsobem je instalace přes internet s pomocí naší služby Servis ONLINE, kdy se specialista naší technické podpory připojí na dálku přímo do Vašeho počítače, a během několika minut provede instalaci i nastavení software. S pomocí tohoto vzdáleného připojení můžeme provést i Vaše zaškolení, a v krátké chvíli budete program schopni ovládat sami. Ovládání programu je zcela intuitivní a jednoduché. Licenci START Free 10 si můžete stáhnout a nainstalovat i sami, ale i v tomto případě je Vám k dispozici naše bezplatná technická podpora.

Na jaké typy databází se může Váš program připojit a načítat z nich subjekty ke kontrole insolvenčního rejstříku?

Software Konkurzy-Insolvence umožňuje přímé napojení na v podstatě téměř libovolný databázový systém, což umožňuje načítat data kontrolovaných subjektů přímo z Vašeho informačního systému. Pro zadání kontrolovaných subjektů můžete využít interní seznam nebo externí zdroj dat. Počet zdrojů dat a počet načítaných položek je dán konkrétní verzí programu. Můžete napojit KI přímo na Váš informační systém, a dále pak navíc načítat data například ze souboru MS Excel.

Datový modul KI umožňuje napojení na téměř libovolnou databázi:
a) Interbase
b) Firebird
c) My SQL
d) MS SQL
e) Oracle
f) Excel
g) Access
h) DBF

Mám obavu, že si nebudu vědět rady s nastavením software, můžete mi s tím pomoci?

Software Vám samozřejmě zdarma nejenom nainstalujeme, ale také nastavíme tak, aby pracoval podle Vašich požadavků. Využijte naši službu Servis ONLINE.

Je pro načítání zdroje dat XLS/XLSX nutný nainstalovaný program MS Excel?

Pro načítání dat ze souboru MS Excel (XLS, XLSX) není nutné mít nainstalovaný program MS Excel, protože program v sobě už obsahuje interní napojení na tento typ souborů. To Vám umožní provozovat program i na počítači, kde je nainstalován například Libre Office, nebo serveru, kde není žádný program pro práci s tabulkami.

Jak nastavit v software Konkurzy-Insolvence napojeni na externí soubor MS Excel?

V rámci naší služby Servis ONLINE Vám vše potřebné zcela zdarma nastavíme, ale můžete samozřejmě vše nastavit i sami.

Potřebné nastavení proveďte v nabídce Servis -> Nastavení (pro vyvolání okna s nastavením můžete použít také stisk klávesy F10 nebo na panelu nástrojů tlačítko ve tvaru ozubeného kola). V otevřeném okně Nastavení se Vám jako první volba nabízí položka Zdroje dat. V pravé dolní části okna stiskněte tlačítko Nové napojení a nastavte vše potřebné. Detailní postup nastavení nového napojení čtěte v dokumentu Napojeni na zdroje dat MS Excel.

V automatickém režimu neprobíhá načítání dat z externího souboru MS Excel

V grafickém režimu probíhá načítání dat ze souboru MS Excel v pořádku, ale v automatickém režimu nikoliv? Vytvořte složku C:WindowsSystem32configsystemprofileDesktop, nebo případně pokud máte 64bitový operační sytém vytvořte složku C:WindowsSysWOW64configsystemprofileDesktop. Další informace čtěte v dokumentu Řešení problému s načítáním dat ze souboru MS Excel.

Kde najdu archív provedených kontrol?

Všechny výsledky jednotlivých provedených hledání najdete v nabídce Report -> Otevři historii reportů. Po výběru této volby se otevře okno se všemi reporty uloženými ve formátu HTML. Každý soubor s reportem má ve svém názvu uveden datum provedení reportu a jeho typ. Po výběru konkrétního reportu se Vám požadovaná informace zobrazí ve Vašem internetovém prohlížeči.

Mám problém s aktualizací dat, ačkoliv jsme v konfiguraci správně nastavili parametry našeho proxy serveru

Problém zřejmě spočívá v aktuálním nastavení Vašeho PROXY serveru, ve kterém není povolena komunikace na portu 8443. Komunikaci na tomto portu využívá KI pro aktualizaci dat databáze ISIR z internetu. Je proto nutné v nastavení PROXY serveru tento port povolit. Další informace čtěte v dokumentu Řešení problému komunikace software Konkurzy-Insolvence s PROXY serverem.

Program nepracuje správně - co mám dělat?

Tato otázka je široká, nejčastěji se však jedná o nesprávné načítání aktuálního data z operačního systému Windows. Podívejte se do logu C:\KI\Log.log na poslední řádek tohoto souboru – pokud je zde zobrazen anglický formát data nebo český formát s mezerami za tečkou (například takto 4/11/2019 12:45:13 PM nebo 11. 4. 2019 8:36:57), je třeba upravit nastavení formátu data (11.4.2019 8:36:57). Do log souboru se můžete podívat i z okna spuštěného programu. Další informace a postup čtěte v dokumentu Popis nastavení prostředí Windows při problému s formátem datumu.

Zeptejte se nás

Položky označené * jsou povinné

Vyplňte Vaše jméno (povinné)
Vyplňte Váš e-mail (povinné)
Vyplňte číslo Vašeho telefonu (povinné)
Můžete vyplnit název Vaší společnosti
Můžete vyplnit IČ Vaší společnosti
Zde napište Váš dotaz